Dziś Światowy Dzień Snu

Redakcja VIVA! 15 marca 2019 13:30

Jakość snu można poprawić, wystarczy wprowadzić w życie kilka przyzwyczajeń. Dzięki temu Twój sen będzie lepszy, a rano obudzisz się pełen energii do działania! 

1/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
1/5

Na jakość snu ogromny wpływ mają warunki panujące w sypialni. Optymalna temperatura to 18 stopni Celsjusza. Nie powinno w niej być sprzętów elektronicznych typu telewizor.

2/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
2/5

Najadając się przed snem ryzykujesz, że obudzisz się niewyspana. Dzieje się tak, ponieważ organizm zamiast odpoczywać, skupia się na trawieniu i nie może się wyciszyć.

3/5
Copyright @INSTAGRAM @eightsleep
3/5

Kładź się spać i wstawaj o tych samych godzinach. W ten sposób organizm wpadnie w rutynę i wypracuje sobie naturalny cykl snu. W tym celu idealnie posłużą Ci specjalnie zaprojektowane aplikacje.

4/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestylemeditation
4/5

Medytacja pomaga w wyciszeniu się i uspokojeniu szczególnie w przypadku osób zestresowanych, które mają problemy z zaśnięciem. Możesz to robić sama lub skorzystać z aplikacji np. Sleep Cycle lub Sleepzy.

5/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
5/5

Czytaj przed snem. Nawet jeśli nie możesz zasnąć, kilka stron ulubionej lektury sprawi, że poczujesz się senny już po kilku minutach. Ponadto książka pozwoli Ci zrelaksować się po ciężkim dniu.

Wideo

Zobaczcie 12 najgorętszych trendów na wiosnę 2020!

Akcje

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

EWA CHODAKOWSKA stara się żyć eko, ale mówi: „Popełnianie błędów to historia mojego życia. Słynny himalaista PIOTR PUSTELNIK długo wierzył, że zmiany klimatyczne są dziełem natury. Mylił się. EWA ZGRABCZYŃSKA, uratowała tygrysy, teraz ma nową misję. GRETA THUNBERG – świat wreszcie uwierzył młodej aktywistce.