Dziś Światowy Dzień Snu

Marta Baran 15 marca 2019 13:30

Jakość snu można poprawić, wystarczy wprowadzić w życie kilka przyzwyczajeń. Dzięki temu Twój sen będzie lepszy, a rano obudzisz się pełen energii do działania! 

1/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
1/5

Na jakość snu ogromny wpływ mają warunki panujące w sypialni. Optymalna temperatura to 18 stopni Celsjusza. Nie powinno w niej być sprzętów elektronicznych typu telewizor.

2/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
2/5

Najadając się przed snem ryzykujesz, że obudzisz się niewyspana. Dzieje się tak, ponieważ organizm zamiast odpoczywać, skupia się na trawieniu i nie może się wyciszyć.

3/5
Copyright @INSTAGRAM @eightsleep
3/5

Kładź się spać i wstawaj o tych samych godzinach. W ten sposób organizm wpadnie w rutynę i wypracuje sobie naturalny cykl snu. W tym celu idealnie posłużą Ci specjalnie zaprojektowane aplikacje.

4/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestylemeditation
4/5

Medytacja pomaga w wyciszeniu się i uspokojeniu szczególnie w przypadku osób zestresowanych, które mają problemy z zaśnięciem. Możesz to robić sama lub skorzystać z aplikacji np. Sleep Cycle lub Sleepzy.

5/5
Copyright @INSTAGRAM @lifestyleau
5/5

Czytaj przed snem. Nawet jeśli nie możesz zasnąć, kilka stron ulubionej lektury sprawi, że poczujesz się senny już po kilku minutach. Ponadto książka pozwoli Ci zrelaksować się po ciężkim dniu.

Wideo

Dziś wypada 3. rocznica ich ślubu. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Wydanie La Dolce VIVA!, a w nim: Ania Starmach, jurorka polskich edycji MasterChef oraz MasterChef Junior, o związkach – tych rodzinnych oraz ze sztuką i kuchnią. Piotr Adamczyk naszym przewodnikiem po Rzymie. Jak to się dzieje, że Monica Bellucci z każdym rokiem staje się… piękniejsza. Włoszka Tessa Capponi-Borawska o arystokratycznych korzeniach i o tym, kto zaszczepił jej pasję gotowania.