Marta Roszewska 21 sierpnia 2017 07:00
1/4
Life of Kylie
Copyright @materiały prasowe
1/4

"Life of Kylie"  to nowe reality show Kylie Jenner emitowane od 6 sierpnia tego roku w każdą
niedzielę na antenie amerykańskiej stacji rozrywkowej E!. W zamierzeniu pierwszy sezon ma liczyć 8
odcinków.
W programie pojawią się również najbliżsi przyjaciele głównej bohaterki oraz nieodłączna
rodzina Kardashianów. Jednak w odróżnieniu od "Keeping Up With The Kardashians" program skupia się
głównie na 20-letniej Kylie. Główna bohaterka przyznaje, że celem jest uświadomienie odbiorcom, że jej
życie wcale nie jest takie idealne, na jakie usilnie kreują współczesne media
. Ponadto w programie
jednym z kluczowych wątków będzie pokazanie firmy Kylie Cosmetics “od kuchni” - głównym
zamiarem Jennerki jest zmiana postrzegania jej obecnego wizerunku z celebrytki na kobietę sukcesu,
która mimo swojego młodego wieku sprawnie prowadzi swój kosmetyczny biznes.

 

Imperium Kardashianów?


Nowe reality show ma być lekarstwem na spadającą oglądalność "Keeping Up With The
Kardashians"
. Kris Jenner podczas spotkania rodzinnego wpadła na pomysł uruchomienia programu
ukierunkowanego na jedną z córek. Z racji, że Kylie nigdy nie ukrywała swoich aspiracji do bycia
najpopularniejszą z sióstr, wydało się naturalne, że to właśnie ona zostanie główną bohaterką.
Jennerce zarzuca się, że “pojawia się wszędzie” I “jest jej za dużo”. Regularne publikowanie
zdjęć na Instagramie oraz stała aktywność na Snapchacie pozwala fanom Kylie na śledzenie niemal
każdego kroku w jej życiu. Z tym że do jednego zdjęcia czy filmiku można pozować godzinami. Tak
samo może wyglądać z jej programem – reality show jako gatunek telewizyjny pokazuje “autentyczne”
zachowania bohaterów w ściśle wyreżyserowanych sytuacjach.

 

Zobacz także: Jak robić swoje i nie sprzedać duszy, czyli Zulu Kuki i jego projekt Social Animalz

2/4
Keeping up with the Kardashians
Copyright @materiały prasowe
2/4

Reality show jest wynalazkiem końca XX wieku. W zamierzeniu bohaterami miały być osoby
nieznane, niezwiązane wcześniej z mediami
, biorące udział w ściśle wyreżyserowanych sytuacjach.
Najczęściej przybierały one postać konkursu pomiędzy uczestnikami. Po wielu sukcesach różnego
rodzaju reality show, szansę na szybki zarobek dostrzegli gwiazdy I celebryci. Pod przykrywką
autentyczności w programach pokazują swoją dopracowaną do najmniejszego szczegółu “codzienność”.
Obecnie najpopularniejszym programem typu reality show jest "Keeping Up With The
Kardashians"
, który nadał rodzinie Kardashianów status celebrytów I symbolu konsumpcjonizmu XXI
wieku. Swoją premierę miał w 2007 roku I dopiero po 10 latach emisji zaczęto odnotowywać spadek
oglądalności. Poza tym do najpopularniejszych reality show z udziałem gwiazd należały m.in. "The Simple
Life"
z Paris Hilton I Nicole Richie, "The Osbournes", "The Anna Nicole Show" z Anną Nicole Smith,
"Newlyweds: Nick and Jessica" z Nickiem Lachey’em I Jessicą Simpson czy "A Shot at Love with Tila Tequila". W Polsce do swojego domu kamery zaprosił Michał Wiśniewski – w 2003 roku została
wyemitowana pierwsza, a w 2004 roku druga edycja jego reality show "Jestem jaki jestem".

3/4
Georgia May Jagger i Cara Delevingne
Copyright @Instagram @caradelevingne
3/4

Obecnie zamiennikiem własnego reality show dla celebrytów są social media. Za pomocą
Facebooka, Youtuba, Instagrama I Snapchata gwiazdy tworzą własne scenariusze kreowania wizerunku,
będąc zarazem coraz bliżej odbiorców. Współcześnie zdjęcie celebrytki bez makijażu w powyciąganych
dresach
nie stanowi żadnej sensacji – kobiety chętnie wstawiają takie zdjęcia na swoje konta
społecznościowe, bo dzięki temu ich obserwatorki mogą dostrzec, że są takie jak one.

4/4
Lady Gaga
Copyright @Snapchat @Lady Gaga
4/4

Dziś można dostrzec także kolejną różnicę – tym razem w nazewnictwie. Coraz częściej fanów dziś określa się jako followersów, a celebrytów – influencerów. Takie nazwy mają usuwać bariery zachodzące pomiędzy
gwiazdami a ich fanami.

Wideo

Dziś wypada 3. rocznica ich ślubu. Oto historia miłości Agnieszki i Piotra Woźniak-Staraków

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Monika Olejnik, Martyna Wojciechowska, Joanna Przetakiewicz, Anna Lewandowska i Jessica Mercedes Kirschner. Pięć niezwykłych kobiet w niezwykłej sesji VIVY!. Janusz L. Wiśniewski w mocnej rozmowie o współczesnych kobietach oraz Debora i Joszko Brodowie z 11-stką dzieci o sile rodziny.