I wyjaśnia, jak należy wymawiać... swoją nazwę!

Marcin Brzeziński 19 lipca 2018 10:30

Versace prezentuje „najdłuższy plakat reklamowy świata” by promować swą kolekcję jesień-zima 2018/2019. Dlaczego najdłuższy? Na jednym zdjęciu, którego autorem jest Steven Meisel stanęło bowiem obok siebie aż 54 modelek i modeli! Ten wyjątkowy projekt, w którym wzięły udział osoby o najróżniejszym pochodzeniu etnicznym zatytułowany The Clans of Versace ma ukazywać wartości bliskie marce, czyli pochwalę różnorodności i niezgodę na wykluczenie. Plakatowi towarzyszy zabawny film, w którym m.in. Bella Hadid i Donatella Versace tłumaczą, jak właściwie wymawiać nazwę włoskiego domu mody. Nie sądziliśmy, że są z tym problemy, ale podobno taka błędna wymowa zdarza się nagminnie w Stanach… Zobaczcie! 

1/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
1/6

Fragment „najdłuższego plakatu reklamowego świata” domu mody Versace promującego kolekcję jesień-zima 2018/2019.

2/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
2/6

Fragment „najdłuższego plakatu reklamowego świata” domu mody Versace promującego kolekcję jesień-zima 2018/2019.

3/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
3/6

Fragment „najdłuższego plakatu reklamowego świata” domu mody Versace promującego kolekcję jesień-zima 2018/2019.

4/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
4/6

Fragment „najdłuższego plakatu reklamowego świata” domu mody Versace promującego kolekcję jesień-zima 2018/2019.

5/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
5/6

Fragment „najdłuższego plakatu reklamowego świata” domu mody Versace promującego kolekcję jesień-zima 2018/2019.

6/6
Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata”
Copyright @ons.pl
6/6

„Najdłuższy plakat reklamowy świata” domu mody Versace promujący kolekcję jesień-zima 2018/2019.

Wideo

Poznaj wyjątkowe nowości Avon na wiosnę 2020!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ADAMOWICZ, EGURROLA, FIGURA, GOLCOWIE, KUSZYŃSKA, SOYKA, NIEDENTHAL… w osobistych wspomnieniach o bliskich ich sercu miejscach. Według DOMINIKI KULCZYK świat zmieni tylko „czuła rewolucja”? Ważny głos w sprawie wykluczenia kobiet. „Wciąż mnie zaskakuje” – profesor JERZY BRALCZYK o języku polskim. W sentymentalną PODRÓŻ do nadbałtyckich kurortów zabierają nas m.in. CIERNIAK-MORGENSTERN, RODOWICZ, IWASZKIEWICZ.