Do najnowszej kampanii na lato tego roku, Stella McCartney zaprosiła dwie przedstawicielki różnych pokoleń kobiet. Pierwsza z nich, czyli najważniejsza muza projektantki i supermodelka lat 90., Kate Moss, symbolizuje kobietę współczesną. Jej towarzyszka, córka Cindy Crawford, Kaia Gerber jest tu z kolei uosobieniem przyszłości.
Tym razem projektantka miała na celu udowodnić, że jej ubrania są idealne dla każdego, niezależnie od metryki. Sama powiedziała: „W tym sezonie chciałam zwrócić uwagę na krąg życia, podkreślić, jakim cudem są kobiety niezależnie od wieku, jak dobrze jest czerpać od tych, które były przed nami i tych, które są teraz”. To właśnie dlatego na fotografiach autorstwa Johnny'ego Duforta dominują koła. Symbolizują nie tylko upływający czas, kobiecość w rozmaitych formach oraz logotyp marki, ale również... dbałość o ekologię, a mianowicie ideę gospodarki zamkniętego obiegu. W końcu Stella McCartney od lat działa na rzecz zrównoważonej mody, a aż 60% użytych w jej kolekcji jest eko.
W kolekcji znajdziemy romantyczne kreacje, oversizowe fasony i detale w męskim stylu, które spełniają równocześnie praktyczną, jak i estetyczną funkcję. Na zdjęciach modelki pokazują się m. in. w kombinezonach w malownicze printy oraz zwiewnych sukienkach. Zobaczcie je w naszej galerii!