desigual
Fot. Getty Images
ZE ŚWIATA MODY

Symulowana orgia podczas prezentacji Desigual na targach sztuki w Miami!

Wśród modeli córka Madonny!

Paulina Filipowicz 9 grudnia 2019 17:30
desigual
Fot. Getty Images

Miami przyciągnęło tłumy fanów sztuki z całego świata w związku z tygodniem sztuki Art Basel 2019. Wydarzeniu towarzyszyły nie tylko wernisaże wystaw, ale również huczne przyjęcia z udziałem znanych osobistości ze świata mody, sztuki, filmu i muzyki. Podczas Art Basel do Miami zawitały m.in. Kendall Jenner, Kim Kardashian, Bella Hadid czy córka Madonny - Lourdes Ciccione Leon.  23-letnia modelka wzięła udział w kontrowersyjnej prezentacji marki Desigual! Córka Madonny była częścią performance'u, w ramach którego kilkadziesiąt modelek i modeli symulowało orgię seksualną w galerii sztuki w Miami!

Lourdes Leon w symulowanej orgii podczas show Desigual

Lourdes Leon wzięła udział w bardzo kontrowersyjnym pokazie, organizowanym przez markę odzieżową Desigual. Show odbyło się w galerii  The Temple House w Miami Beach i z pewnością zapisze się w historii mody na długo. "Love different" - tak zatytułowany performance katalońskiej artystki Carloty Guerrero i marki Desigual przedstawiał kilkadziesiąt wijących się w pocałunkach ciał. Na początku pokazu nic nie zapowiadało spektakularnego zakończenia prezentacji. Jednak obecność córki Madonny mogła sugerować, że nie będzie to zwykłe wydarzenie. Ponadto modelki i modele biorący udział w pokazie znacząco różnili się od typowych sylwetek, które oglądamy na światowych wybiegach. Wśród nich znalazło się miejsce na osoby w różnych odcieniach skóry oraz zróżnicowanych figurach. Jak miało okazać się za chwilę, właśnie te ciała, a nie ubrania Desigual, odegrały główną rolę. Aktorzy spektaklu stworzyli intymną sytuację, stojąc twarzą w twarz, przechodząc do pocałunków i na nich nie kończąc. Scena odgrywana na tle marmurowych posągów ekspresowo zamieniła się w symulowaną orgię. Skąd tak kontrowersyjny pomysł na pokaz Desigual?

"Love Different" Desigual i Carloty Guerrero

Nadzy modele stworzyli wijącą się piramidę ciał. Takie obrazy w ubiegłych stuleciach zarezerwowane były właściwie tylko dla języka malarstwa i literatury. Motyw bachanalii przewijał się w malarstwie europejskim przez wszystkie epoki. Przy czym, istotna była nie tylko jego treść, ale i estetyczne możliwości jakie temat dostarczał twórcom. Każdy z nich mógł zaadoptować bachanalia do ekspresji swojego stylu i własnej artystycznej koncepcji. Tak stało się również w przypadku marki Desigual, która słynie z wibrujących wzorów i kolorów, globalnego zasięgu i etnicznej różnorodności klientów.

"Chcieliśmy pokazać najbardziej podstawowy i uniwersalny akt miłości: pocałunek. Podzielcie się tym przesłaniem miłości, wielokulturowości i różnorodności” - wyjaśniła marka Desigual na Instagramie. 

Główną ideą Desigual i Carloty Guerrero miało być ukazanie równości i tolerancji, których ogniwem spajającym jest wszechogarniająca miłość. Marka angażując się w tematy społeczne nie tylko wywołała sporo kontrowersji, ale również włączyła się do ważnego dialogu, który zamierza kontynuować w dalszych działaniach i kampaniach.  

desigual
Fot. Getty Images

desigual
Fot. Getty Images

desigual
Fot. Getty Images

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Love different” is a performance created by the artistic direction of @carlota_guerrero to showcase the most iconic pieces of Desigual 2020. A representation in which the catalan artist affects the most basic and universal act of love: the kiss. Please share in this message of love, multiculturalism and diversity. #miamilovesdifferent Thanks to: Crew list Creative Direction by Carlota Guerrero Styling by Alicia Padrón Art direction on set by Pol Agustí Casting by Natalie Lin Music video editing by Nicolas Feriche (with some tracks from El Guincho) Talents Lola León - Kristen (@sukebanbruja) Naomi Shimada (@naomishimada) - Jorge Lledias (@jorgiefrankenstein). Alejandra Smits (@alejandrasmits) - (@arielkellogg). Octaveo @octaveo - Alisa (@alisaxh). Kelsey (@froeverever) - Isaiah. Reinier (@reymundo0) - Omaly (@omalytrejo). Helen (@orange.mooon) - Akia (@akiadorsainvil). Tony - Veronica (@vero_cv). Kev (@SaluteKev) - Emmanuel (@dreaminslow). Mario (@marioben_nett) - Alisa (@alisaxh). Jada (@jadamichael) - Arielle (@ariellefrancois). Mario (@marioben_nett) - Maya (@mayaa.antonia) - Gabrielle Montes de Oca (@gabriellemcguiness). Rymarkable Miracle (@iamrymarkable) - Astrielle (@astrilla_x). Joel (@joel.riveraa) - Chaselle (@chazillionaire). Isabella (@phat.belly) - Stevenson (@Stevensonjean).

Post udostępniony przez Desigual (@desigual)

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Czy czas zabliźnia rany, zaciera pamięć? Co sądzą o filmie „Ania”? BLISCY ANNY PRZYBYLSKIEJ w poruszającej, intymnej rozmowie. BARBARA ROMANOWICZ-TORZEWSKA I MAREK TORZEWSKI: słynny polski tenor i aktorka. Od 40 lat razem. Na dobre i na złe. Niezmiennie w sobie zakochani. Ich wyznania brzmią jak piękna miłosna aria. DOROTA GARDIAS: wydawałoby się, że ma wszystko: urodę, talent, popularność, miłość widzów i udaną córeczkę Hanię. A jednak los jej nie rozpieszcza… RADOSŁAW ŚMIGULSKI zarządza Polskim Instytutem Sztuki Filmowej. Czy sam jest… fanem kina? KRÓLOWA ELŻBIETA II i jej wielkie miłości…