Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe
ZE ŚWIATA MODY

Naomi Campbell i Diesel stworzyli kolekcję, z której dochód ma wspomóc dzieci uchodźców!

Marcin Brzeziński 23 kwietnia 2017 14:00
Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Modelka Naomi Campbell wspólnie z marką Diesel stworzyła kolekcję, która ma wspomóc dzieci, które na skutek konfliktów zbrojnych musiały opuścić swoje domy. Na linię nosząca nazwę „Child At Heart” składają się T-shirty i bluzy z kapturem ozdobione prostymi dziecięcymi rysunkami z motywem serca. Dochód z ich sprzedaży zasili konto stworzonej przez Campbell fundacji Fashion for Relief, która od 2005 roku zebrała już prawie 5 milionów dolarów.

 

Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

 

Polecamy też: Naomi Campbell powraca! Wystąpiła topless w najnowszej kampanii Givenchy Jeans!

 

Miłość zamiast murów

Kolekcję wspiera kampania, której autorem jest fotograf Giampaolo Sgura. Wystąpili w niej Naomi Campbell, dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti oraz modelki i modele: Barbara Palvin, Matt McMahon, Vito Basso, Riley Montana, Molly Blair i Wang Chen Ming. Wszystkie z wymienionych osób zrzekły się swojego honorarium. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie Diesel nie po raz pierwszy angażuje się w kwestie społeczne. Sporym echem odbiła się zwłaszcza kampania marki zatytułowana „Make Love Not Walls” czyli w wolnym tłumaczeniu: „Kochajcie się, a nie stawajcie murów”. Z okazji jej premiery Nicola Formichetti powiedział: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”. Tak trzymać, Diesel!

 

Naomi Campbell i Diesel kolekcja „Child At Heart” dochód ze sprzedaży ma wspomóc dzieci uchodźców
Fot. Materiały prasowe

Kolekcja „Child At Heart” zaprojektowana przez Naomi Campbell i markę Diesel.

 

Polecamy też: Poruszający film marki Diesel! Czy to odpowiedź na pomysły Donalda Trumpa?

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA

Wideo

Krzysztof Miruć oprowadza po swoim domu!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

NATASZA URBAŃSKA: „zawsze druga”. Przez lata żyła z taką łatką. Teraz rozlicza się z przeszłością. JANUSZ LEON WIŚNIEWSKI o wypadku, roli… przypadku w życiu. A także o nowej książce. MICHALINA OLSZAŃSKA: aktorka, skrzypaczka, mama… Jakie tajemnice kryje jej życie? GRZEGORZ ZAWIERUCHA: znany kucharz zaangażował się w akcję Burda Media Polska – TASTErzy. Dlaczego? PODRÓŻE: barokowy pałac w Kamieńcu, nazywany pruskim Wersalem, zasłynął przepychem i jako miejsce romansu pani Walewskiej z Napoleonem.