Poznajcie najnowszą kolekcję Blue & Yellow!

Marcin Brzeziński 11 kwietnia 2018 18:30

Wiosenno-letnia kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow to barwna podróż do lat 80., w których dominowała młodzieńcza energia, a duże logo uchodziły za rzecz w jak najlepszym tonie. W kolekcji wiosna-lato 2018 Wrangler powraca do estetyki tamtych lat, z rozmachem bawiąc się odważnym zestawieniem koloru żółtego i niebieskiego oraz eksponując legendarne „W” w naprawdę dużym formacie. Kolorowe dzianiny, koszule, kurtki i denim z kolekcji Blue & Yellow to z pewnością propozycja, która pozwala wybić się z tłumu. Po raz kolejny Wrangler zaprasza nas do zabawy. Tym razem lekko doprawionej nutą nostalgii. 

1/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
1/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

2/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
2/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

3/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
3/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

4/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
4/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

5/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
5/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

6/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
6/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

7/7
kolekcja Wrangler Blue & Yellow wiosna/lato 2018
Copyright @Materiały prasowe
7/7

Kolekcja marki Wrangler zatytułowana Blue & Yellow na wiosnę/lato 2018.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.