Konkurs „Zostań twarzą Kinder Bueno” został rozstrzygnięty! Czy widzieliście już stylową sesję zdjęciową z laureatami konkursu – Adamem, Anną, Małgosią oraz Brendą? Jeśli nie, koniecznie zerknijcie tutaj! Jesteście ciekawi, jak wyglądała praca nad tym projektem? Czas zajrzeć za kulisy samej sesji i uchylić rąbka tajemnicy!
Jak wygląda praca na sesji zdjęciowej?

Sesja zdjęciowa "Zostań twarzą Kinder Bueno" odbyła się na pięknej plaży w Sopocie. Zdjęcia stworzyła Zuza Krajewska, jedna z najlepszych polskich fotografek. Kremowo-czekoladowe stylizacje nawiązywały do smaku batoników Kinder Bueno, a szlachetne, zwiewne tkaniny idealnie oddawały lekkość orzechowego kremu oraz wyjątkową jakość czekolady. Przez całą sesję laureatom konkursu i ekipie towarzyszyły pyszne batoniki, które pomogły im się przenieść w świat Kinder Bueno:)
Adam, Anna, Małgosia i Brenda opowiedzieli nam czym jest dla nich chwila przyjemności z Kinder Bueno!
Pierwszy był Adam, który z uśmiechem na ustach odpowiedział na to pytanie.
"Moja chwila przyjemności z Kinder Bueno White jest jak poezja smaku dla mojego podniebienia" - mówi laureat.

Jaka jest chwila przyjemności Małgosi?
"Moja chwila przyjemności z Kinder Bueno White to czas kiedy mogę, w pędzie życia i obowiązków na studiach, pozwolić sobie na słodkie oderwanie i przerwę wraz z moim ulubionym batonikiem pełnym przepysznego kremu" - zdradza finalistka.

Jedzenie Kinder Bueno Annie kojarzy się z ... przyrodą!
"Moja chwila przyjemności z Kinder Bueno jest jak motylek, jak słoneczko. Taka lekka i radosna" - mówi Anna.

Chwila przyjemności, według Brendy to:
"Moja chwila przyjemności z Kinder jest jak lenistwo na plaży w promieniach słońca i świetną książką"- mówi laureatka.

Laureaci konkursu zgodnie przyznają, że udział w kampanii Kinder Bueno był dla nich niezapomnianą przygodą. Nie dziwi nas to! Takie doświadczenie musi być równie przyjemne co zjedzenie pysznego i delikatnego batonika Kinder Bueno.
Koniecznie zobaczcie nasz film z backstage'u z wyjątkowej kampanii Kinder Bueno!
Artykuł powstał z udziałem marki Kinder Bueno