Fot. East News
ZE ŚWIATA MODY

Debiut Kendall Jenner w kampanii Adidasa wywołał spore kontrowersje! Dlaczego?

Sabina Zięba 17 sierpnia 2017 10:00
Fot. East News

Od chwili, gdy Kendall Jenner została twarzą Adidasa fani czekali na ten moment. Premierę właśnie miał filmik promocyjny (trzecia część serii „Original is never finished”), w którym u boku takich raperów, jak Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i James Harden, wystąpiła członkini rodziny Kardashianów. Jak wypadła?

Polecamy też: Kendall Jenner nową ikoną stylu? Doskonale łączy look z codziennością!

Artystyczna podróż Adidasa

Najnowsza kampania Adidas Originals jest niezwykła, bo nawiązuje do dzieł historycznych, łączących definicję oryginalności - „Narodzin Wenus” Botticellego oraz „Człowieka Vitruviana” Leonarda DaVinci. W spocie promocyjnym widzimy Kendall zamkniętą w szklanej trumnie. Równocześnie z remixem klasyka Franka Sinatry, „My Way” słyszymy tajemniczy głos celebrytki: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Jednak filmik nie wszystkim się spodobał i spotkał się ze sporą krytyką...


Polecamy też: Kendall i Kylie Jenner zaprojektowały linię kostiumów kąpielowych! Co znajdziemy w kolekcji?

Kontrowersje wokół spotu Adidasa

Fani zarzucają marce, że ta poszła na łatwiznę zatrudniając członkinię rodu Kardashianów. Twierdzą, że dziewczyna nie ma nic wspólnego ze sportem i jest po prostu zwykłą celebrytką, a zatrudnienie zawdzięcza wyłącznie swojej popularności. Z podobnym odzewem ostatnio spotkała się również konkurencyjna kampania Pumy, która współpracuje z Kylie Jenner.

Fot. Instagram

Polecamy też: Kendall Jenner w ogniu krytyki. Wszystko przez reklamę Pepsi, w której wystąpiła

Komentujący pamiętają również o niedawnej reklamie Pepsi, w której wystąpiła Kendall. Została wycofana z emisji już po jednym dniu, przez to, że uznano, iż trywializuje prawa obywatelskie i ważne społeczne problemy.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.