kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe
VIVA! Tylko u nas

Nowa odsłona ekologicznej linii Go For Nature w CCC

Co ją wyróżnia? Zrównoważona produkcja, optymalizacja zużycia energii i wody, ekologiczne materiały!

Artykuł sponsorowany 26 lipca 2021 12:38
kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe

Przeglądając ofertę CCC, natrafiamy na produkty oznaczone specjalnymi etykietami. Leather Working Group oznacza, że dodatki wytworzono ze skór z ekologicznych garbarni, dochowujących najwyższej staranności w zakresie ochrony środowiska i wydajności w procesie produkcyjnym. Znaczek Water Based PU wskazuje na użycie materiałów z recyklingu, biodegradowalnych, stworzonych zgodnie z zasadami ochrony środowiska. Produkty z takim certyfikatem nie zawierają szkodliwych substancji, surowców zwierzęcych ani związków chemicznych. Do ich produkcji potrzeba niewiele wody i energii. Podczas wytwarzania surowca do powietrza emitowana jest jedynie para wodna. Dzięki temu produkcja nie zanieczyszcza powietrza ani gleby. Oznaczenie Recycled plastic bottles świadczy o tym, że rzeczy wykonano z plastikowych butelek z recyklingu. Taka metoda jest mniej energochłonna, redukowana jest też emisja dwutlenku węgla.

kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe

Za sesję linii Go For Nature odpowiedzialny był berliński fotograf Dan Beleiu, który wcześniej pracował dla takich marek jak Loewe, czy Uterqüe oraz magazynów „Interview”, „Numéro”, czy chińskiego „Vogue’a”.

kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe

W linii damskiej pojawiły się buty na każdy sezon – od lakierowanych mokasynów do biura, przez weekendowe sneakersy i trampki, po monochromatyczne botki na chłodniejsze dni. W kolekcji dla niego dominują trapery, miękkie sneakersy albo buty sportowe w stylu retro. Równie uniwersalna jest oferta dziecięca z botkami boho, traperami na wielkie wyprawy i wygodnymi sneakersami.

kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe

Linia Go For Nature jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

kampania-ccc-go-for-nature
Fot. Mat.prasowe

Zdjęcia: Dan Beleiu
Modelki i modele: Betty, Evelina, Bilel, Alicja, Franek, Kaja, Piotr
Stylizacja: Michał Koszek
Makijaż: Wilson
Włosy: Piotr Wasiński
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Papaya Films

Materiał powstał z udziałem marki CCC

TAGI #CCC #moda 2021

Wideo

Piękni, szczęśliwi, zakochani. Tak Karol i Małgorzata Strasburgerowie pozowali w sesji dla VIVY!  

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

JULIA KUCZYŃSKA „MAFFASHION” – Influencerka, ikona stylu, bizneswoman. Teraz przyszedł czas na nowy rozdział w jej życiu. ZBIGNIEW ZAMACHOWSKI w dniu 60. urodzin wyjawia „całą” prawdę o karierze i swoich pryncypiach. MODA W WIELKIM MIEŚCIE – Czy Carrie i jej przyjaciółki z serialu „Seks w wielkim mieście” zrezygnują z designerskich strojów, zobaczymy w sequelu „And Just Like That”. KRYSTYNA KOFTA – Nagła choroba spadła na nią jak grom z jasnego nieba. Jak wyglada teraz jej życie? W cyklu EXTRA: Co się stanie z milionami Afganek w kraju, gdzie wciąż kamienuje się kobiety?