Dlaczego marka zmienia swój wizerunek?

Sabina Zięba 25 lipca 2019 13:30

Siedemnastoletnia Billie Eilish podbiła branżę muzyczną w przeciągu ostatniego roku. Została okrzyknięta nowym objawieniem popu, a jej piosenki grane są w radiach na całym świecie. Równocześnie zwraca uwagę oryginalnym stylem, nazwanym post-emo. Stawia na oversizowe bluzy i obszerne kreacje. Teraz została zaangażowana do najnowszej kampanii MCM i... doskonale się w niej odnalazła!

Choć ta niemiecka marka oferuje skórzane produkty, wśród których królują klasyczne akcesoria z najlepszych jakościowo materiałów, lubi współpracować z młodymi artystami, co zapewnia jej jedyny w swoim rodzaju awangardowy charakter. W kampanii na jesień i zimę 2019 roku artystka pojawia się w charakterystycznych dla siebie, obszernych stylizacjach. Prezentuje torby, nerki, buty i inne dodatki, a partneruje jej raper Childish Major.

Sam Dirk Schönberger, czyli globalny specjalista ds. kreatywnych MCM, podzielił się spostrzeżeniami na temat zmiany wizerunku firmy: „Nie mam złudzeń: MCM to marka artykułów skórzanych i nie będziemy tego odkładać na bok. Ale chcemy budować linię ready-to-wear oraz oferować obuwie”.

Zobaczcie najnowszą kampanię w naszej galerii!  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Resist classification @billieeilish #MCMIDENTITIES #MCMAW19

Post udostępniony przez MCM (@mcmworldwide)

1/4
Billie Eilish, kampania MCM
Copyright @Materiały prasowe
1/4

Billie Eilish w kampanii MCM jesień/zima 2019

2/4
Billie Eilish, kampania MCM
Copyright @Materiały prasowe
2/4

Billie Eilish w kampanii MCM jesień/zima 2019

3/4
Billie Eilish, kampania MCM
Copyright @Materiały prasowe
3/4

Billie Eilish w kampanii MCM jesień/zima 2019

4/4
Billie Eilish, kampania MCM
Copyright @Materiały prasowe
4/4

Billie Eilish w kampanii MCM jesień/zima 2019

Wideo

Poznaj wyjątkowe nowości Avon na wiosnę 2020!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

ADAMOWICZ, EGURROLA, FIGURA, GOLCOWIE, KUSZYŃSKA, SOYKA, NIEDENTHAL… w osobistych wspomnieniach o bliskich ich sercu miejscach. Według DOMINIKI KULCZYK świat zmieni tylko „czuła rewolucja”? Ważny głos w sprawie wykluczenia kobiet. „Wciąż mnie zaskakuje” – profesor JERZY BRALCZYK o języku polskim. W sentymentalną PODRÓŻ do nadbałtyckich kurortów zabierają nas m.in. CIERNIAK-MORGENSTERN, RODOWICZ, IWASZKIEWICZ.