Trzeba przyznać, że na pierwszy rzut oka widać podobieństwo między Madonną w latach 80., a jej najstarszą córką obecnie. Lourdes Leon ma teraz 21 lat i taką sama zdolność, jak jej mama do wywoływania kontrowersji.
Kilka dni temu media obiegły zdjęcia z najnowszej kampanii marki Converse, która zdecydowała się na kolaborację z MadeMe. Na fotografiach utrzymanych w klimacie lat 90. i wykonanych przez Mayan Toledano, na główny plan zdecydowanie nie wysuwają się ubrania, a... owłosione nogi oraz pachy młodej artystki. Choć Lourdes od dawna mówi o rezygnacji z golenia, fani są zszokowani, ponieważ nie są to prywatne zdjęcia, lecz oficjalna streetwearowa kampania znanej marki. Dodatkowo pod białą koszulką z logo firmy można zauważyć brak stanika.
Opinie internautów są podzielone. Część z nich popiera stanowisko córki Madonny, ale zdecydowana większość uważa to za nieestetyczne i obrzydliwe. Jakie jest Wasze zdanie?