Twarzą kampanii została Karolina Pisarek!

Paulina Filipowicz 1 marca 2020 13:15

Local Heroes są jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, wyznaczających trendy młodego pokolenia. Brand zaprezentował właśnie swoją najnowszą kolekcję, której głównym motywem stał się kultowy napój Coca-Cola. Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i wyrażania siebie. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90. Twarzami kampanii zostali influencerzy z różnych obszarów kultury: Karolina Pisarek, Nikodem Rozbicki i Smolasty. Wszystkich ich łączą światy ważne dla marki, jak świat mody, filmu oraz muzyki. Wyjątkowość projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji, którą zdobyć można jedynie poprzez udział w konkursie. Zobacz wyjątkową kolekcję Local Heroes!  

1/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
1/7

Coca-Cola X Local Heroes

2/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
2/7

Coca-Cola X Local Heroes

3/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
3/7

Coca-Cola X Local Heroes

4/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
4/7

Coca-Cola X Local Heroes

5/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
5/7

Coca-Cola X Local Heroes

6/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
6/7

Coca-Cola X Local Heroes

7/7
Coca-Cola x Local Heroes
Copyright @Mat.prasowe
7/7

Coca-Cola X Local Heroes

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.