Sukienki w stylu boho, pastelowe odcienie i motyw safari...

Paulina Filipowicz 30 marca 2020 13:15

Najnowsza, wiosenna kampania marki Born2be to wyprawa do wymarzonego miejsca, które przypomni głównej bohaterce kampanii o nieograniczonej wolności, za którą tak tęskni. Życie wspomnieniami zamieni w podróż, która już na zawsze pomoże jej uświadomić sobie, kim jest i do czego dąży. W towarzystwie przyjaciół i sycylijskich krajobrazów historia o odkrywaniu siebie staje się jeszcze bardziej fascynująca. Kampania #TakeMeSomewhere to nic innego jak poszukiwanie utraconej wolności i tęsknota za tym, co sprawiało poczucie życia na własnych zasadach.

W kampanii Somewhere podziwiać można sensualną Scala Dei Turchi, czy w końcu dzikie krajobrazy wulkanu Etna. Sycylijska sceneria idealnie oddaje klimat naturalności i wolności. Powrót na łono natury to – według Born2be– zwiewna i delikatna garderoba, w której znaczącą rolę odgrywa wygoda oraz funkcjonalność.  Marka, coraz bardziej udowadnia, że  adaptowanie swoich pomysłów do  światowych trendów nie jest jej obce. Motyw przynależności do natury, który był główną inspiracją kampanii doskonale widać w zwiewnych, romantycznych sukienkach oraz luźnych koszulach  w pastelowych kolorach. Nie brak również dzianinowych spodni - idealnie korespondujących z dzikimi krajobrazami Etny. Całości dopełniają buty- raz to ciężkie sztyblety, a niekiedy delikatne sandały na słupku. Wszystko w zależności od potrzeb i zmieniających się warunków oraz żywiołów. Oś kolekcji stanowią również  ciekawe stylizacyjne zabiegi tj. łączenie przewiewnych koszul z cięższymi, oversize’owymi marynarkami, a w prześwitujących tkaninach stawianie na popularną warstwowość oraz  nawiązanie za pomocą wzorów i odcieni do natury. Wiosenna kampania Born2be to utrzymane w pastelowej kolorystyce naturalne pejzaże Sycylii ujęte w sensualnym materiale video. Klimatowi  wolności i poszukiwaniu tego, co utracone, towarzyszą głębokie dźwięki, po których na końcu wybrzmiewa hasło przewodnie: Zabierz mnie tam, gdzie poczuje się sobą. Nieważne, w jakim miejscu się znajdziemy, ważne, byśmy pozostali prawdziwi.

1/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
1/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

2/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
2/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

3/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
3/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

4/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
4/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

5/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
5/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

6/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
6/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

7/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
7/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

8/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
8/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

9/9
Born2be
Copyright @Mat.prasowe
9/9

Kampania Born2be #TakeMeSomewhere na sezon wiosna-lato 2020

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

WERONIKA ROSATI o życiu w Los Angeles i córce: „Moment, w którym zaczęło się moje drugie życie, to narodziny córki”. AGNIESZKA I PIOTR GŁOWACCY: Para popularnych aktorów, rodzice bliźniaków, opowiadają o „podwójnym” szczęściu i o dojrzewaniu do miłości. JOHN PORTER: Najsłynniejszy Walijczyk mieszkający od 46 lat w Polsce mówi: „Jestem lekkim socjopatą”. Dlaczego? Ponadto HISTORIE NIEZWYKŁYCH WIĘZI MATEK I CÓREK oraz opowieść o MEMPHIS, mieście bluesa, grilla i Presleya.