TYLKO U NAS Trenuj z Anną Lewandowską i Viva.pl! Dzień drugi: Pies z głową w dół WIDEO

Trenujemy z Anną Lewandowską z płyty 15/7! Ćwiczenie na wtorek: Pies z głową w dół i zejście do pozycji pompka.

 

Dlatego od poniedziałku na Viva.pl prezentujemy jedno wybrane przez Annę Lewandowską ćwiczenie z każdego treningu z jej najnowszej płyty - z komentarzem i wskazówkami Ani. Zapraszamy do oglądania naszych filmów przez cały tydzień aż do 1 maja. Ania trenuje na nich solo i w parze z Jakubem Głąbem. Polecamy!

 

Jak prawidłowo zejść do pozycji pompka i zrobić ćwiczenie: Pies z głową w dół - wyjaśnia Ania Lewandowska:

Pozycja: dłonie ustawione daleko przed sobą, mocno dociśnięte do maty. Tułów uniesiony do góry, a pięty ściągnięte w dół do ziemi. Nie ściągamy kolan do środka. Jeśli nie jesteś na tyle rozciągnięty, pięty nie muszą być koniecznie dociśnięte do ziemi, ale staraj się dążyć do tego ustawienia. Utrzymaj stabilne ramiona, lekko ugięte łokcie i odprężoną szyję.
Następnie przejście do pozycji w podporze przodem. Wykonaj powolne opuszczanie tułowia z wydechem, powoli zejdź brzuchem i klatką piersiową do maty. Palce u dłoni powinny znajdować się na wysokości klatki piersiowej.
Wykonaj wdech i podnieś klatkę piersiową. Napnij mięśnie ud i pośladków, wypchnij klatkę piersiową i brzuch do przodu, a ramiona i łopatki ściągnij do tyłu.

 

Korzyści z wykonywania ćwiczenia:

- uspokaja umysł, dodaje energii,
- rozciąga klatkę piersiową, ramiona, łydki, obręcz barkową, brzuch,
- zwiększa elastyczności bioder i odcinka piersiowego,
- wzmacnia ramiona, klatkę piersiową, kręgosłup, nadgarstki, nogi i pośladki,
- poprawia ruchomość stawów.


 

Tydzień ćwiczeń z Anną Lewandowską - tylko na Viva.pl

Umknął ci pierwszy dzień ćwiczeń z Anią? Nic straconego - oto poniedziałkowy Sumo squat & jump!

Umknął ci drugi dzień ćwiczeń? Nie szkodzi, jest tu: Pies z głową w dół i przejście do pompki.
Mamy też trzeci dzień ćwiczeń - wzmacnianie mięśni brzucha.

Czwarty dzień ćwiczeń - jak zadbać o piękny kształt pośladków.

Piątego dnia dzień ćwiczeń Ania pokazywała jak wyrzeźbić ramiona.

Szósty dzień ćwiczeń: tym razem trenujemy w parach!

 

 

Nowa płyta Anny Lewandowskiej - 15/7, czyli 7 treningów po 15 minut

 

Ania Lewandowska nagrała płytę z ćwiczeniami dla zabieganych: 15/7, czyli 7 treningów po 15 minut.

- Chcesz zacząć trenować, ale obawiasz się, że to trudne i potrzeba na to sporo czasu? To nieprawda! Wystarczy 15 minut każdego dnia. Kwadrans codziennie rano, a potem pyszny zdrowy koktajl.  Oto mój przepis na sukces - tak trenerka namawia do codziennego ruszania się.  A my namawiamy razem z nią! 

 

Polecamy także: Anna i Robert Lewandowscy - na ustach wszystkich. Piękne zdjęcia pary!
 

Płyta z ćwiczeniami z Anną Lewandowską - 15/7:  7 treningów po 15 minut - do kupienia w Empiku od 27 kwietnia i już teraz na www.empik.com

Anna Lewandowska - nowa płyta z ćwiczeniami
Fot. Edipresse

 

 

Polub nas na FB

Znasz pozycję: Pies z głową w dół?