Aleksandra Leszczyńska 27 czerwca 2016 10:23
1/3
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
1/3

Joanna Horodyńska zdradza jak wymodelować ramiona! Stylistka ćwiczy pod okiem trenera personalnego Mariusza Szydło. Specjalnie dla czytelników VIVY! gwiazda i trener prezentują ćwiczenia różne partie ciała. Dziś czas na ramiona! Za oknem piękna pogoda i większość z nas nosi już wycięte bluzki i sukienki. Pamiętajcie jednak, że nawet w niedługim czasie, ćwicząc regularnie można wiele zdziałać.

 

Ćwiczenie 1: Unoszenie ciężarków bokiem
Do wykonania tego ćwiczenia dobierz odpowiednie dla siebie ciężarki (żeby nie były za ciężkie). Stań prosto, lekko zegnij ramiona. Unoś ciężarki na boki. Zaangażujesz mięśnie naramienne i kaptury, czyli mięśnie czworoboczne. Sylwetka: wyprostowana, ramiona lekko zgięte.

 

Opracowanie: Katarzyna Piątkowska

 

Ćwiczenia Joanny Horodyńskiej pochodzą ze specjalnego wydania VIVY! "Piękna na lato".

 

 

Polecamy też: Plan - bikini! Chcesz mieć brzuch jak Joanna Horodyńska? Zobacz, jakie ćwiczenia proponuje

2/3
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
2/3

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia modelujące ramiona!

 

Ćwiczenie 2: Pompki ze sprzętem typu TRX
To ćwiczenie budujące, wzmacniające i rozciągające klatkę piersiową, ale także wzmacniające ogólną równowagę. W zależności od tego, jaką wersję ćwiczenia wybierzemy, w mniejszym lub większym stopniu zaangażujemy do pracy mięśnie głębokie, odpowiadające za stabilizację tułowia, ale też mięśnie trójgłowe ramienia, czyli tricepsy.  Przyjmij pozycję jak do klasycznych pompek. Jeśli jest ci zbyt trudno, wysuń jedną nogę do przodu.

 

Polecamy też: Joanna Horodyńska stworzyła kolekcję dla marki SI-MI! Wybraliśmy z niej 5 rzeczy, które pokochacie!

 

Zobacz także: trening 100 pompek - efekty

3/3
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
3/3

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia modelujące ramiona!

 

Ćwiczenie 3: Pompki w podporze tyłem
To jest ćwiczenie na triceps. Staraj się więc nie przekładać całej siły na nogi. Plecy i środek ciężkości staraj się trzymać blisko podpory. Opuszczaj całe ciało, uginając lekko ramiona. Ważne: lepiej poszukaj innej podpory niż kanapa i nie wyginaj grzbietu w łuk.

 

Polecamy też: TYLKO U NAS Trenuj z Anną Lewandowską i Viva.pl! Dzień piąty: ćwiczenie na piękne ramiona WIDEO

Wideo

Te kultowe filmowe kwestie Jerzego Stuhra przeszły do historii! Też je uwielbiasz?

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Gwiazdą nowego numeru jest Weronika Rosati. Zobacz, co jeszcze w nowej VIVIE!