Aleksandra Leszczyńska 25 czerwca 2016 10:34
1/5
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
1/5

Zgrabne, jędrne pośladki i smukłe nogi to marzenie każdej kobiety. Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia modelujące te partie ciała. Wystarczy na nią spojrzeć, by się przekonać, że doskonale wie, jak dbać o sylwetkę! Jej świetna figura to nie przypadek. Stylistka regularnie ćwiczy pod okiem trenera personalnego Mariusza Szydło. Specjalnie dla nas gwiazda i trener przygotowali zestaw ćwiczeń na różne części ciała. Wakacje już niedługo! Wykorzystajcie ten czas dobrze, a na plaży będziecie się czuć świetnie!

 

Ćwiczenie 1: Wykrok z podestem
Umieść nogę zakroczną na podeście (krześle, kanapie albo stepie, jeśli masz). Tułów musi być wyprostowany. Uginając kolana obu nóg, opuść tułów i biodra, a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie przez 30 sekund na każdą nogę. Zrób 3 serie po 12 powtórzeń.

 

Opracowanie: Katarzyna Piątkowska

 

Ćwiczenia Joanny Horodyńskiej pochodzą ze specjalnego wydania VIVY! "Piękna na lato".

 

 

 

Polecamy też: Plan - bikini! Chcesz mieć brzuch jak Joanna Horodyńska? Zobacz, jakie ćwiczenia proponuje

2/5
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
2/5

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia na nogi i pośladki!

 

Ćwiczenie 2: Przysiad na jednej nodze na sprzęcie TRX
Nie wygląda na zbyt skomplikowane, ale uwierz, że po tym ćwiczeniu poczujesz mięśnie, o których iistnieniu nie miałaś pojęcia. Wyprostuj ręce. Złap gumę za uchwyty. Prawą nogę zegnij i połóż nad lewym kolanem. Zrób przysiad. Zmień nogi. Ćwiczenie powtórz 12 razy.

 

Polecamy też: TYLKO U NAS Trenuj z Anną Lewandowską i Viva.pl! Dzień czwarty: ćwiczenie na pośladki WIDEO

3/5
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
3/5

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia na nogi i pośladki!

 

Ćwiczenie 3: Wykop w podporze
Uklęknij. Ręce staraj się mieć wyprostowane. Nogi zgięte pod kątem prostym. Rozstaw je na szerokość bioder. Naprzemian wykonuj wykopy nóg, lekko uginając ramiona. Zrób 3 serie po 12 powtórzeń.

 

Polecamy też: Mucha na siłowni, Lis na bieżni, Lewandowska ze sztangą. Gwiazdy ćwiczyły specjalnie dla VIVY!

4/5
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
4/5

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia na nogi i pośladki!

 

Ćwiczenie 4: Wejście na podest
Stań przodem do podestu sięgającego do kolan. Ułóż na nim lewą stopę. Dźwignij się w górę, aż twoja lewa noga będzie wyprostowana. Nie stawiaj prawej stopy na podeście. Wróć do pozycji wyjściowej Po 10 powtórzeniach zrób to samo na drugą stronę.

 

Polecamy też: "Dzięki uprawianiu sportu doceniasz bardziej każdą rzecz". Najwięksi sportowcy na okładkach "Vivy!"

5/5
ćwiczenia z Joanną Horodyńską
Copyright @Aqua PR
5/5

Joanna Horodyńska poleca ćwiczenia na nogi i pośladki!

 

Ćwiczenie 5: Podpór w leżeniu bokiem
Na koniec ćwiczenie wzmacniające wszystkie „kłopotliwe” partie ciała. Angażuje głównie mięśnie skośne brzucha, ale dobrze robi na przedramiona, pośladki i uda. Zrób podpór boczny na przedramieniu oraz stopie. Wyprostuj ciało. Wytrzymaj w tej pozycji od paru do 30 sekund, a nawet 1 minuty. Powtórz 10 razy, a następnie zmień stronę.

 

Polecamy też: Joanna Horodyńska stworzyła kolekcję dla marki SI-MI! Wybraliśmy z niej 5 rzeczy, które pokochacie!

Wideo

Te kultowe filmowe kwestie Jerzego Stuhra przeszły do historii! Też je uwielbiasz?

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Gwiazdą nowego numeru jest Weronika Rosati. Zobacz, co jeszcze w nowej VIVIE!