Louis Vuitton

Louis Vuitton zaczynał jako producent walizek i kufrów podróżnych, które wytwarzał sam w warsztacie. Dziś damskie torebki ze słynnym monogramem LV są synonimem luksusu i elegancji oraz jednym z najczęściej podrabianych towarów na świecie. W 2013 powstał pierwszy w Polsce sklep Louis Vuitton w warszawskim domu mody Vitkac. Ale kluczowym rynkiem dla marki są Chiny, w których ta marka jest tak pożądana, że na niektóre torebki trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem. Swój prestiż i pozycję Louis Vuitton budował stopniowo. Eksperymentował z kształtem i materiałem swoich walizek i to jemu przypisuje się współczesny ich wygląd – lekkie materiały, proste krawędzie. Syn założyciela rozszerzył portfolio marki i zaczął jej globalną ekspansję. Ostatnio głośno o wspólnej kolekcji Louis Vuitton i amerykańskiej marki Supreme, do tej pory kojarzonej głównie ze skateboardingiem. Kilkanaście lat temu Supreme bezprawnie wykorzystała logo Louis Vuitton, tym razem firmy postawiły na współpracę. Jak widać, Louis Vuitton idzie z duchem czasu i liczy na przyciągnięcie młodszych klientów.

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Krystyna Janda opowiada o tym, jak nie poddać się losowi i robić to, co się kocha