Marcin Brzeziński 21 marca 2017 18:45
1/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
1/13

Wielkie domy mody starają się odnaleźć w świecie mediów społecznościowych. Chanel i Comme des Garçons wypuścili na przykład zestawy własnych emotikonów. Marka Gucci poszła jeszcze dalej. Najnowszą kolekcję zegarków tego włoskiego domu mody zatytułowaną Le Marché Des Merveilles reklamuje bowiem seria internetowych memów rozpowszechnianych na Instagramie. A że Gucci to marka luksusowa, memy z hasztagiem #TFWGucci też są nie byle jakie. Stworzyli je najbardziej popularni kreatorzy internetowych obrazków z przesłaniem m.in. Alec Soth, @beigecardigan czy @williamcult. A także polska artystka, Paulina Ołowska („Klaun”). Nie zabrakło też nawiązań do kultowych już memów w rodzaju „Arthur fist clench”.

 

Ilustracja Pauliny Ołowskiej („Klaun”) wykorzystana w kampanii zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Witajcie w zaczarowanym ogrodzie! Ostatni pokaz domu mody Gucci był naprawdę magiczny!

 

Memy z logo Gucci

Co zaskakujące, nawet w internetowych memach udało się zachować charakterystyczny styl ostatnich kolekcji dyrektora kreatywnego marki Gucci, Alessandro Michele. Weźmy na przykład ten z napisem „Kiedy on kupuje ci kwiaty zamiast zegarka Gucciego”. Wykorzystano w nim kobiecy portret renesansowego malarza Agnolo Bronzino z roku 1560. Minęły stulecia, ale suknia niezadowolonej z prezentu damy mogłaby spokojnie pojawić się na wybiegu Gucciego… Na koniec trzeba zapytać, czy ta forma reklamy okaże się skuteczna? Na razie nie wiadomo, jak wpłynęła na sprzedaż zegarków Le Marché Des Merveilles. Prawie pewne jest jednak, że wzorem Gucciego swoje memy zaczną wkrótce tworzyć inne domy mody… Zapraszamy do naszej galerii!

 

Portret malarza Agnolo Bronzino z roku 1560, wykorzystany w kampanii zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

 

 

Polecamy też: Modelki, Rzym i… dzikie zwierzęta. Podoba wam się nowa ekscentryczna kampania domu mody Gucci?

2/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
2/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

3/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
3/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

4/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
4/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

5/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
5/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

6/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
6/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

7/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
7/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

8/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
8/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

9/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
9/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

10/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
10/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

11/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
11/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

12/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
12/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

13/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
13/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
-40% przy zakupach za min. 50 zł
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i o... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
+
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Online

Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
-20% na produkty marki
-20% na produkty marki
Rabat 20% na produkty marki Ri... więcej»
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
+
-20% na produkty marki
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:Szalenstwo24
Zobacz
-20% na wybrane produkty
-20% na wybrane produkty
Odbierz rabat -20% na naszyjni... więcej»
Kod rabatowy:SZ20
Zobacz
+
-20% na wybrane produkty
Online
Stacjonarnie

Odbierz rabat -20% na naszyjniki złote oraz -20% na bransoletki srebrne. Rabat nie łączy się z innymi. Oferta i szczegóły promocji dostępne w salonach stacjonarnych i na jubilerschubert.pl.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZ20
Zobacz
-40% na co 2 sztukę
-40% na co 2 sztukę
Rabat nalicza się automatyczni... więcej»
Zobacz
+
-40% na co 2 sztukę
Online

Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Oferta dostępna na aniakruk.pl. Promocja obowiązuje na prawie całą ofertę, z wyjątkiem produktów przecenionych, kart podarunkowych i zestawów. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
-20% na całą ofertę sklepu
-20% na całą ofertę sklepu
20% rabatu na wszystkie produk... więcej»
Kod rabatowy:szzw20
Zobacz
+
-20% na całą ofertę sklepu
Online

20% rabatu na wszystkie produkty nieprzecenione z wyłączeniem marki HKliving. Oferta dostępna na dutchhouse.pl. Szczegóły na stronie.  

Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 389,99 zł.  

Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 311,99 zł.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:szzw20
Zobacz
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Rabat 25% na zakupy za minimum... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO25
Zobacz
+
Rabat 25% na zakupy za min. 499 zł
Online

Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO25
Zobacz
REKLAMA

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.