Marcin Brzeziński 21 marca 2017 18:45
1/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
1/13

Wielkie domy mody starają się odnaleźć w świecie mediów społecznościowych. Chanel i Comme des Garçons wypuścili na przykład zestawy własnych emotikonów. Marka Gucci poszła jeszcze dalej. Najnowszą kolekcję zegarków tego włoskiego domu mody zatytułowaną Le Marché Des Merveilles reklamuje bowiem seria internetowych memów rozpowszechnianych na Instagramie. A że Gucci to marka luksusowa, memy z hasztagiem #TFWGucci też są nie byle jakie. Stworzyli je najbardziej popularni kreatorzy internetowych obrazków z przesłaniem m.in. Alec Soth, @beigecardigan czy @williamcult. A także polska artystka, Paulina Ołowska („Klaun”). Nie zabrakło też nawiązań do kultowych już memów w rodzaju „Arthur fist clench”.

 

Ilustracja Pauliny Ołowskiej („Klaun”) wykorzystana w kampanii zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Witajcie w zaczarowanym ogrodzie! Ostatni pokaz domu mody Gucci był naprawdę magiczny!

 

Memy z logo Gucci

Co zaskakujące, nawet w internetowych memach udało się zachować charakterystyczny styl ostatnich kolekcji dyrektora kreatywnego marki Gucci, Alessandro Michele. Weźmy na przykład ten z napisem „Kiedy on kupuje ci kwiaty zamiast zegarka Gucciego”. Wykorzystano w nim kobiecy portret renesansowego malarza Agnolo Bronzino z roku 1560. Minęły stulecia, ale suknia niezadowolonej z prezentu damy mogłaby spokojnie pojawić się na wybiegu Gucciego… Na koniec trzeba zapytać, czy ta forma reklamy okaże się skuteczna? Na razie nie wiadomo, jak wpłynęła na sprzedaż zegarków Le Marché Des Merveilles. Prawie pewne jest jednak, że wzorem Gucciego swoje memy zaczną wkrótce tworzyć inne domy mody… Zapraszamy do naszej galerii!

 

Portret malarza Agnolo Bronzino z roku 1560, wykorzystany w kampanii zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

 

 

Polecamy też: Modelki, Rzym i… dzikie zwierzęta. Podoba wam się nowa ekscentryczna kampania domu mody Gucci?

2/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
2/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

3/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
3/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

4/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
4/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

5/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
5/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

6/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
6/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

7/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
7/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

8/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
8/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

9/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
9/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

10/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
10/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

11/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
11/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

12/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
12/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

13/13
Gucci kampania zegarków Le Marché Des Merveilles, internetowe memy
Copyright @Instagram @gucci
13/13

Kampania reklamująca najnowszą kolekcję zegarków Le Marché Des Merveilles domu mody Gucci.

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
-40% na co 2 sztukę
-40% na co 2 sztukę
Rabat nalicza się automatyczni... więcej»
Zobacz
+
-40% na co 2 sztukę
Online

Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Oferta dostępna na aniakruk.pl. Promocja obowiązuje na prawie całą ofertę, z wyjątkiem produktów przecenionych, kart podarunkowych i zestawów. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
20% na cały asortyment
20% na cały asortyment
Rabat 20% na cały asortyment,... więcej»
Kod rabatowy:SZ2024
Zobacz
+
20% na cały asortyment
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na cały asortyment, dostępne w salonach stacjonarnych oraz na www.wojas.pl. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły w salonach i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZ2024
Zobacz
Do -70% na wybraną ofertę
Do -70% na wybraną ofertę
Rabat do 70% na wybraną ofertę... więcej»
Kod rabatowy:SZZ2024
Zobacz
+
Do -70% na wybraną ofertę
Online

Rabat do 70% na wybraną ofertę bielizny i dodatków dostępną na intymna.pl. Szczegóły na stronie. 

Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 149,99 zł.  

Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 89,99 zł

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZZ2024
Zobacz
-40% przy zakupach za min. 50 zł
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i o... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
+
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Online

Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
25% rabatu przy zakupie za min. 279 PLN*
25% rabatu przy zakupie za min. 279 PLN*
Rabat do wykorzystania w sklep... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO2024
Zobacz
+
25% rabatu przy zakupie za min. 279 PLN*
Online
Stacjonarnie

Rabat do wykorzystania w sklepie stacjonarnym Origins w Galerii Krakowskiej oraz na origins.eu. *Rabat nie obejmuje mini produktów i produktów już przecenionych. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO2024
Zobacz
-25% + dostawa gratis
-25% + dostawa gratis
-25% na asortyment dostępny w... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA25
Zobacz
+
-25% + dostawa gratis
Online
Stacjonarnie

-25% na asortyment dostępny w butiku w Krakowie i na slowglow.pl/sklep. Dostawa gratis. Promocja nie łączy się z innymi obniżkami. Szczegóły na stronie. 

Najniższa cena serum Balansis ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 169,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 126,75 zł. Najniższa cena kremu Balansis ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 259,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 194,25 zł. Najniższa cena pilingu Aqua Your Body ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 39,99 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 29,99 zł. Najniższa cena zestawu świec ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 157,50 zł. Cena zestawu po zastosowaniu rabatu - 118,13 zł. Najniższa cena świecy ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 241,50 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 181,13 zł. Najniższa cena balsamu Aqua Your Body ze zdjęcia z 30dni przed obniżką - 119,00 zł. Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 89,25 zł. Produkty marki Polemika widoczne na zdjęciu nie są objęte rabatami.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA25
Zobacz
REKLAMA

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.