Marcin Brzeziński 20 kwietnia 2017 07:00
1/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
1/10

To się często nie zdarza! W kampanii reklamowej „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 włoskiego domu mody Gucci wystąpili sami czarnoskórzy modele. I jak zwykle w wypadku projektów dyrektora kreatywnego marki, Alessandro Michele sesja ma bardzo bogate inspiracje. Wśród nich szczególnie ważna jest zeszłoroczna wystawa fotografii zatytułowana „Made You Look. Dandyism and Black Masculinity” czyli w wolnym tłumaczeniu „Musicie patrzeć. Dandyzm i czarna męskość”, prezentująca niezwykłe, archiwalne zdjęcia czarnoskórych dandysów. Kolejną inspiracją były pochodzące z lat 60. prace Malicka Sidibé dokumentującego życie mieszkańców Mali. Te wszystkie odniesienia w stylowych i pełnych energii zdjęciach zawarł pracujący nie pierwszy raz dla Gucciego Glen Luchford.

 

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Modelki, Rzym i… dzikie zwierzęta. Podoba wam się nowa ekscentryczna kampania domu mody Gucci?
 

Może być inaczej

Sesja reklamowa „Soul Scene” może być odpowiedzią na powtarzające się zarzuty, że świat mody ignoruje różnorodność współczesnego świat i uparcie lansuje prawie wyłącznie białe modelki i modeli. Warto przypomnieć, że fala krytyki związana z tą kwestią podniosła się ponownie po ostatnim paryskim Tygodniu Mody. Swą reklamą mody Gucci pokazał, że wcale tak być nie musi. Dziękujemy Alessandro Michele za tę ważną lekcję i czekamy na jego pokaz kolekcji Cruise, który odbędzie się już 29 maja w Palazzo Pitti we Florencji. Ciekawe, czym tym razem zaskoczy nas niepokorny dyrektor kreatywny Gucciego? Zapraszamy do naszej galerii!

 

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

 

Polecamy też: Gucci znów zaskakuje i reklamuje swoje nowe zegarki przez… internetowe memy!

2/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
2/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

3/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
3/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

4/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
4/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

5/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
5/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

6/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
6/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

7/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
7/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

8/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
8/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

9/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
9/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

10/10
Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci
Copyright @Materiały prasowe
10/10

Kampania „Soul Scene” kolekcji Pre-Fall 2017 domu mody Gucci.

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
-20% na całą kolekcję Doctor Nap
-20% na całą kolekcję Doctor Nap
Rabat dotyczy całej kolekcji d... więcej»
Zobacz
+
-20% na całą kolekcję Doctor Nap
Online

Rabat dotyczy całej kolekcji dostępnej na www.doctornap.com i łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
-40% przy zakupach za min. 50 zł
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i o... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
+
-40% przy zakupach za min. 50 zł
Online

Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA40
Zobacz
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Przy zakupie min. 2 produktów,... więcej»
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
+
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Online
Stacjonarnie

Przy zakupie min. 2 produktów, -50% na drugi tańszy produkt. Rabat obejmuje wybrany asortyment dostępny we wszystkich salonach Triumph, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.sloggi.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
do -30%
do -30%
Rabat do -30% na wybrane produ... więcej»
Kod rabatowy:YAY
Zobacz
+
do -30%
Online

Rabat do -30% na wybrane produkty przy zakupie min 2 sztuk. Szczegóły i oferta dostępne na www.answear.com.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:YAY
Zobacz
-30% przy zakupach za min. 229zł*
-30% przy zakupach za min. 229zł*
30% rabatu na cały asortyment... więcej»
Kod rabatowy:szalenstwo30
Zobacz
+
-30% przy zakupach za min. 229zł*
Online
Stacjonarnie

30% rabatu na cały asortyment przy zakupach za min. 229zł. Rabat nakłada się w koszyku po wpisaniu kodu oferty i spełnieniu warunków oferty. Nie łączy się z innymi ofertami. Nie dotyczy produktów przecenionych, pomadek Almost Lipstick in Black Honey, miniproduktów, zestawów oraz nowości. Oferta dostępna w salonach firmowych i na clinique.com.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:szalenstwo30
Zobacz
Rabat do -30%
Rabat do -30%
Rabat do -30% w sklepach stacj... więcej»
Kod rabatowy:HEGOS2024
Zobacz
+
Rabat do -30%
Online
Stacjonarnie

Rabat do -30% w sklepach stacjonarnych i na www.hegos.eu. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.  

Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 699,99 zł.  

Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 499,99 zł

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:HEGOS2024
Zobacz
REKLAMA

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.