Zobaczcie, dlaczego pokochały je influencerki!

Paulina Filipowicz 23 grudnia 2018 10:00

Gdy szukamy modowych inspiracji kierujemy się na Instagram, bo to tam rodzą się trendy, młodzi projektanci i styliści pokazują swoje prace, a marki promują najnowsze kolekcje. Przygotowaliśmy zestawienie najbardziej pożądanych marek na Instagramie, w którym królują te firmy, które promują modę „odpowiedzialną” i dbają o dobro planety. Nie mogło zabraknąć także marek dla prawdziwych paryżanek, które kreują trendy francuskiego stylu. Influencerki i gwiazdy niejednokrotnie nosiły i pozowały na Instagramie w najbardziej znanych produktach tych marek. Zobaczcie, które zrobiły furorę w 2018 roku.  

1/8
Copyright @Instagram
1/8

Staud
Największym hitem marki Staud był model Bucket, czyli torebka w kształcie tuby opleciona siatką. W 2018 Staud wypuściła kolejną torbę Shirley, która biła rekordy popularności nie tylko na Instagramie.

2/8
Copyright @Instagram
2/8

Rouje
Styl klasycznej Paryżanki powraca, a w marce Rouje zakochały się wszystkie dziewczyny, którą chcą za nim podążać. Wystarczy spojrzeć na najbardziej znaną francuską influencerkę  Jeanne Damas!

3/8
Copyright @Instagram
3/8

Reformation
Piękne, kobiece, projekty marki Reformation pokochały kobiety na całym świecie. Jest to także kolejna marka, która tworzy projekty nieszkodliwe dla planety. Według statystyk sukienka Thelma znalazła się na liście dziesięciu najczęściej wyszukiwanych w sieci.

4/8
Copyright @Instagram
4/8

Realisation Par
Realisation Par to marka, która kreuje trendy na Instagramie. Najpierw wszystkie influencerki nosiły ich czerwone sukienki w białe groszki. W kolejnym sezonie świat zachwycał się zieloną tuniką z białym florystycznym nadrukiem, a tego lata serca fashionistek podbiła spódnica w cętki.

5/8
Copyright @Instagram
5/8

Veja
Trampki marki Veja niezaprzeczalnie należą do jednych z najmodniejszych butów 2018 roku. Marka skradła serca fanów mody, promując „odpowiedzilną” modę i tworząc przyjazne dla środowiska produkty. Dużą popularność zyskała, gdy w modelu Invictus Games pojawiła się Megan Markle.

6/8
Copyright @Instagram
6/8

Ganni
Kojarzysz hashtag #GanniGirls? Pod nim znajdziesz zdjęcia fanek marki, które idealnie oddają urok duńskiego stylu Ganni.

7/8
Copyright @Instagram
7/8

Faithfull the Brand
Nic dziwnego, że marka i jej produkty stały się hitem na Instagramie. W delikatnych sukienkach i bluzkach w plażowym stylu pozowały do zdjęć takie gwiazdy jak  Candice Swanepoel i Vanessa Hudgens.

8/8
Copyright @Instagram
8/8

Attico
Założycielki marki Attico to dwie znane influencerki - Giorgia Tordini i Gilda Ambrosio. Dziewczyny stworzyły oryginalne projekty, które idealnie pasują na przyjęcia i świetnie prezentują się na Instagramie.

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA DOWBOR o utracie pracy, nowych wyzwaniach i o tym, czy mężczyźni... są jej potrzebni do życia. JOANNA DARK i MAREK DUTKIEWICZ: dwie dusze artystyczne. W błyskotliwej i dowcipnej rozmowie komentują 33 lata wspólnego życia. SYLWIA CHUTNIK: pisarka, aktywistka, antropolożka kultury, matka. Głośno mówi o sprawach niewygodnych i swojej prywatności. ROBERT KOCHANEK o cenie, jaką zapłacił za życiową pasję – profesjonalny taniec. O TYM SIĘ MÓWI: Shannen Doherty, Christina Applegate, Selma Blair, Selena Gomez, Michael J. Fox łamią kolejne tabu – mówią publicznie o swoich chorobach.