Jej twarzami zostali polscy muzycy! Kwiatkowski, Otsochodzi, Holak...
Sabina Zięba
•
29 kwietnia 2018 15:00
Graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans pokazała w obecnym sezonie klasykę w zupełnie nowej odsłonie! Kultowy model butów Club C został odświeżony oraz wzbogacony o niezwykłą różnorodność kolorów. To właśnie barwy odgrywają tu kluczową rolę! Dlaczego? Marka podkreśla, że to dzięki nim jesteśmy w stanie zademonstrować indywidualny styl, podkreślić swój charakter i temperament.
Aby wzmocnić ten przekaz Reebok zaprosił do współpracy inspirujące osobowości. Najnowszą kampanię wsparli tacy artyści, jak Otsochodzi, Dawid Kwiatkowski, Holak, Ten Typ Mes czy też Rosalie. Marka w ten sposób postanowiła wspierać indywidualizm i motywować do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. Zobaczcie kampanię w naszej galerii!
1/12
Copyright @Materiały prasowe
1/12
Otsochodzi nie ma ograniczeń jeśli chodzi o kolor. Dla niego posiadanie indywidualnego stylu to przede wszystkim charakter.
2/12
Copyright @Materiały prasowe
2/12
Ubrania w 100% odzwierciedlają jego styl i zależą od nastroju.
3/12
Copyright @Materiały prasowe
3/12
Opisując siebie poprzez kolor wybrał pudrowy róż, czerwień i żółty – dla niego te odcienie wybijają się poza rzeczywistość.
4/12
Copyright @Materiały prasowe
4/12
Dla Dawida Kwiatkowskiego kolor to podstawa, w jego działalności to jedna z ważniejszych form przekazu odzwierciadlająca jak się czuje, jaki ma humor i w jakim momencie kariery aktualnie się znajduje.
5/12
Copyright @Materiały prasowe
5/12
Jak sam przyznaje uwielbia bawić się modą, a podczas koncertów wybiera zawsze odważne stylizacje.
6/12
Copyright @Materiały prasowe
6/12
W najnowszej kampanii Club C i Montana postawił na kolor fioletowy, który kojarzy mu się z ekspresją i odwagą.
7/12
Copyright @Materiały prasowe
7/12
W pracy Holaka kolor ma decydujące znaczenie, jak sam określa jest producentem muzycznym jak z kreskówki, a najlepiej czuje się jako grafik.
8/12
Copyright @Materiały prasowe
8/12
Posiada swój indywidualny styl, co wychodzi mu bardzo spontanicznie.
9/12
Copyright @Materiały prasowe
9/12
Nie skupia się na konkretnym stylu i intuicyjnie dokonuje wyborów.
10/12
Copyright @Materiały prasowe
10/12
Dla Rosalie kolor zawsze miał znaczenie, który dobiera w zależności od nastroju.
11/12
Copyright @Materiały prasowe
11/12
Należy do kobiet, które przede wszystkim stawiają na wygodę.
12/12
Copyright @Materiały prasowe
12/12
Podczas sesji do najnowszej kampanii Reebok Classic jej kolorem była ciemna zieleń.
sabina.zieba@burdamedia.pl