Marka w ten sposób zachęca do bycia artystą-anarchistą!

Sabina Zięba 23 lipca 2018 15:30

Marka Etnia Barcelona po raz kolejny zaskakuje swoją kampanią! Choć jest to młoda firma, zdecydowanie wyróżnia się na tle wszystkich innych odważnymi pomysłami. W poprzednich lookbookach wykorzystywała kadry m. in. z „Pulp Fiction”, „Mechanicznej pomarańczy” czy „Big Lebowski”, a teraz nawiązuje do najpopularniejszych renesansowych dzieł sztuki.

Fotografie wykonane we współpracy z Bielem Capllonchem przedstawiają sceny z obrazów odegrane przez modeli w najmodniejszych oprawkach sezonu. Jednak nie tylko wąskie okulary nadają nowoczesności i oryginalne elementy zostały zastąpione współczesnymi - na przykład zamiast szklanej kuli, Chrystus w dłoni trzyma... gin z tonikiem!

Etnia Barcelona swoimi działaniami pragnie wyrażać artystyczno-anarchistyczne podejścia do świata. Jej założyciele twierdzą, że chcą kolekcjami „pomóc ludziom zobaczyć świat w innym świetle i uczynić to, co niewidzialne widocznym”.

Zobaczcie te niezwykłe fotografie w naszej galerii!  

1/6
Copyright @Instagram
1/6

Zdjęcie inspirowane obrazem „Zbawiciel świata” Leonarda da Vinci.

2/6
Copyright @Instagram
2/6

Zdjęcie inspirowane obrazem „Chłopiec ugryziony przez jaszczurkę” autorstwa Caravaggio.

3/6
Copyright @Instagram
3/6

Pierwowzór i współczesna wersja „Triumfu Bachusa” Diego Velázqueza.

4/6
Copyright @Instagram
4/6

Zdjęcie inspirowane obrazem „Self-Portrait with Spectacles” Jeana Chardina.

5/6
Copyright @Instagram
5/6

Zdjęcie inspirowane obrazem „Wolność wiodąca lud na barykady” autorstwa Eugène'a Delacroix.

6/6
Copyright @Instagram
6/6

Zdjęcie inspirowane obrazem Leonarda da Vinci „Dama z gronostajem”.

TAGI #okulary #sztuka

Wideo

Te kultowe filmowe kwestie Jerzego Stuhra przeszły do historii! Też je uwielbiasz?

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Małgorzata i Radosław Majdanowie o tym, czego nauczyli się o sobie dzięki podróżom! Zobacz ich niezwykłe zdjęcia z Izraela!