Marcin Brzeziński 9 lutego 2018 13:30
1/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
1/7

Projektant mody Łukasz Jemioł wypuścił właśnie kolejną odsłonę swojej linii basic. Znajdziemy w niej projekty zarówno dla kobiet i mężczyzn: bluzy, T-shirty oraz kurtkę w stylu bomber jacket. A wszystkie z nowym hasłem BELOVED (z angielskiego: ukochana, ukochany). Co nie powinno dziwić, premiera kolekcji będzie miała miejsce tuż przed świętem zakochanych.

 

Polecamy też: Dlaczego jednen z najpopularniejszych polskich projektantów Łukasz Jemioł mówi o sobie „Babski król”?

 

Prezent na walentynki dla siebie i bliskich

Po sukcesach wcześniejszych kolekcji z hasłami i symbolami m.in. „Love is Basic”, „First Love Second Sex” czy sercem przebitym strzałą, Łukasz Jemioł tym razem postawił na czułą deklaracją uczuć. „Nowe hasło BELOVED określa najbliższych naszemu sercu lub nasze ulubione rzeczy. Wyraża moc więzi, afirmuje czystość i szczerość uczuć. Zawiera same pozytywne emocje, dlatego projekty z tej kolekcji to doskonały pomysł na prezent dla siebie lub bliskich”, komentuje Łukasz Jemioł.

 

Polecamy też: Nie wiecie co podarować drugiej połówce na walentynki? Zobaczcie najlepsze modowe wybory dla niej i dla niego!
 

Ile kosztuje bluza z kolekcji BELOVED Łukasza Jemioła?

Przebojem nowej kolekcji jest bawełniana bluza z haftowanym napisem BELOVED. Jej luźny krój oraz geometryczne cięcia dodadzą nonszalancji każdej stylizacji. Występuje w czterech kolorach w wersji kobiecej oraz w dwóch dla mężczyzn i można ją kupić (cena 469 zł) na www.jemiol.com a także w butikach stacjonarnych.

 

Najnowsza kampania Łukasza Jemioła BELOVED.

 

 

Polecamy też: Czerwień to kolor życia i namiętności. Wybraliśmy najpiękniejsze czerwone kreacje, idealne na WALENTYNKI 2018!

2/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
2/7
3/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
3/7
4/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
4/7
5/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
5/7
6/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
6/7
7/7
Najnowsza walentynkowa kampania Łukasza Jemioła BELOVED
Copyright @KUBA DĄBROWSKI
7/7

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA DOWBOR o utracie pracy, nowych wyzwaniach i o tym, czy mężczyźni... są jej potrzebni do życia. JOANNA DARK i MAREK DUTKIEWICZ: dwie dusze artystyczne. W błyskotliwej i dowcipnej rozmowie komentują 33 lata wspólnego życia. SYLWIA CHUTNIK: pisarka, aktywistka, antropolożka kultury, matka. Głośno mówi o sprawach niewygodnych i swojej prywatności. ROBERT KOCHANEK o cenie, jaką zapłacił za życiową pasję – profesjonalny taniec. O TYM SIĘ MÓWI: Shannen Doherty, Christina Applegate, Selma Blair, Selena Gomez, Michael J. Fox łamią kolejne tabu – mówią publicznie o swoich chorobach.