Polska marka podbija światowy rynek mody. Właśnie rozpoczeła współpracę z...
Local Heroes podbija światowy rynek mody od ponad dwóch lat. Ale tego nie spodziewał się nikt! Polska marka stworzyła kolekcję specjalnie dla Disneya!
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Local Heroes dla Disneya
To ogromne osiągnięcie i wyróżnienie. Marka stworzona przez Aretę Szputę i Karolinę Słotę, idealnie wpasowuje się do świata stworzonego przez Disneya. Barwne nadruki, kolorystyczne szaleństwo, zamiłowanie popkulturą i nieograniczona wyobraźnia. To cechy charakterystyczne dla Local Heroes. Nowa mini kolekcja - „Piękna i Bestia”, stworzona specjalnie dla Disneya właśnie trafiła do sprzedaży. Od 15 marca dostępna jest na stronie Local Heroes. W ramach kampanii, powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa. Fotografie autorstwa Charlotte Rutherford, od dłuższego czasu mogliśmy podziwiać na Instagramie polskiej marki. Co o samej współpracy mówiły właścicielki Local Heroes?
„Od pomysłu do realizacji minęło sporo czasu. Żeby dołączyć do rodziny Disneya, trzeba spełnić całą listę wymagań, a przede wszystkim długo, długo się starać, żeby w ogóle móc wziąć udział w tym castingu. Nie odbyło się bez kilku prezentacji w Power Poincie i wizyty w ich siedzibie Londynie. Jednak przejście tej selekcji to wielkie wyróżnienie na światowym poziomie”, zdradziły założycielki marki w rozmowie z Elle.
W wywiadzie podkreśliły, że kolekcja była bardzo dynamiczna, a sam koncept zmieniał się wiele razy. „Chciałyśmy dopracować każdy szczegół, jak najlepiej, ponieważ taka okazja nie zdarza się codziennie. Ale koniec końców, jesteśmy bardzo zadowolone z efektów i nie możemy się doczekać, żeby pokazać ją światu!”, mówiła Karolina Słota.
Początki Local Heroes
Właścicielki i projektantki polskiej marki Local Heroes, Areta Szpura i Karolina Słota od lat projektują ubrania dla odważnych, pewnych siebie osób. Marka jest dedykowana jest osobom, które lubią wyróżniać się w prosty, czasem zabawny sposób. Filozofia projektu nie jest całkowicie oparta na jednym trendzie ale koncentruje się na unikalnym kierunku ulicznego stylu i młodzieżowej nostalgii.
Świat usłyszał o nich po raz pierwszy, gdy Justin Bieber pokazał się w t-shircie ich projektu. Od tamtej pory, produkty polskiego brandy Polek doceniły m.in. Rihanna, Cara Delevigne, Miley Cyrus, Anja Rubik czy Rita Ora.
W naszej galerii, zobaczysz wyjątkową kolekcję Local Heroes dla Disneya. Zapraszamy!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!