VIVA! Tylko u nas

Hubert Urbański sprawdza, jakie kosmetyki kochają Polki

Czego dowiedział się podczas kampanii?

Artykuł sponsorowany 1 kwietnia 2018 10:45
Fot. AVON

Trudno wyobrazić sobie polskie teleturnieje bez niego. Ostatnio jednak Hubert Urbański wystąpił w zupełnie nowej roli: został… ambasadorem kampanii "AVON się sprawdza", podczas której sprawdzano, jakie są przyzwyczajenia kosmetyczne Polek oraz po które produkty sięgają najczęściej.

Skąd taka nieoczywista decyzja? Jak sam mówi, wywodzi się z pokolenia i domu, w którym pielęgnację nazywało się po prostu dbaniem o siebie i od zawsze było to dla niego zupełnie naturalne. Dlatego decyzja o wzięciu udziału w kampanii AVON mogła być tylko jedna.

Właśnie to było dla mnie decydującym argumentem – zrobić reklamę tam, gdzie mężczyźni się nie pojawiają za często. Poza tym, tak duża i znana marka, jak AVON, niesie ze sobą cały pakiet wartości. To sprawiło, że nie wahałem się wcale.

Jakie kosmetyki wybierają Polki?

Podczas kampanii "AVON się sprawdza", Hubert Urbański dowiedział się wiele o ulubionych produktach Polek. Wśród nich znalazły się kosmetyki, które sprawdzą się zarówno wiosną, jak i latem.

Fot. AVON

Pierwszym produktem jest chłodzące serum antycellulitowo-wyszczuplające AVON WORKS Cooling Tone, które zostało zainspirowane krioterapią. Kosmetyk redukuje widoczność cellulitu, wyszczupla i wygładza skórę. Podczas kampanii "AVON się sprawdza", Hubert Urbański dowiedział się, że aż 98 proc.* Polek potwierdziło skuteczność tego kosmetyku! Warto zacząć go używać już teraz, zanim zrobi się na tyle gorąco, aby pokazywać nogi.

Fot. AVON

Lato przybliżą nam kultowe perełki brązujące AVON True, które nadają skórze piękny, słoneczny blask i z powodzeniem zastąpią opaleniznę. Są bardzo proste w użyciu. Wystarczy, zanurzyć w nich duży, puchaty pędzel i musnąć nim czoło, szczyty kości policzkowych, nos i brodę. Dzięki temu będziemy cieszyć się promienną cerą jeszcze przed rozpoczęciem sezonu! Można ich także użyć do konturowania i wymodelować nimi twarz. Podczas kampanii "AVON się sprawdza", Hubert Urbański odkrył, że aż 91 proc.** Polek przyznało, że jest to doskonały produkt do konturowania.

Fot. AVON

To nie koniec hitowych produktów do makijażu, które znajdziemy w nowym katalogu. Tym z nas, które szukają idealnej maskary, na pewno spodoba się AVON True Objętość. Dzięki technologii Smartfibre i zawartych w produkcie mikrowłóknach o różnych kształtach, tusz otula rzęsy, skutecznie je pogrubiając i wydłużając. Wygodna, wyprofilowana szczoteczka dobrze łapie włoski i pokrywa je produktem od samej nasady. Dzięki temu wypełnia luki i sprawia, że rzęs wydaje się więcej i daje efekt 100 proc. większej gęstości. Polki potwierdziły skuteczność tuszu AVON True Objętość. 85 proc.*** biorących udział w teście przyznało, że maskara dodaje rzęsom objętości.

Fot. AVON

Żaden makijaż nie jest pełen bez pięknie pomalowanych ust. Fankom intensywnych odcieni na pewno spodoba się szminka AVON mark. Moc Koloru, która zawiera bazę wzmacniającą kolor i przedłużającą trwałość pomadki. Dzięki niej, możemy cieszyć się pięknymi i nawilżonymi ustami cały dzień. Do wyboru mamy siedemnaście odcieni - od modnego granatu do klasycznego beżu.

Te i jeszcze więcej sprawdzonych przez Polki kosmetyków kupimy u konsultantek AVON, poprzez avon.pl oraz w AVON Studio w warszawskich Złotych Tarasach.

*Na podstawie badania konsumenckiego z udziałem 113 kobiet.

**Na podstawie ankiety przeprowadzonej w sierpniu i wrześniu 2017 wśród 981 konsultantek – użytkowniczek perełek brązujących.

***Na podstawie ankiety przeprowadzonej w okresie 14.09-20.10.2017 wśród 103 użytkowniczek Facebooka, które jako pierwsze testowały tusz AVON True ULTRAobjętość.

Materiał sponsorowany. Powstał z udziałem marki AVON.

TAGI #Avon

Wideo

Te kultowe filmowe kwestie Jerzego Stuhra przeszły do historii! Też je uwielbiasz?

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Krystyna Janda opowiada o tym, jak nie poddać się losowi i robić to, co się kocha