Bliźnięta Beyonce najbardziej wpływowymi dziećmi wszech czasów? Ich potencjał marketingowy wart jest miliony!

Beyonce, main topic
Fot. Beyonce official

Bliźnięta Beyonce i Jaya Z były najbardziej oczekiwanymi dzieci tego roku. Pierwsze zdjęcie dzieci Beyonce zaledwie w kilka godzin zdobyło prawie dziesięć milionów (!) polubień. Teraz, gdy Beyonce pokazała fotografię Rumi i Sira, każdy jej ruch, zwłaszcza ten marketingowy, dotyczący dzieci, będzie bacznie obserwowany. Dlaczego?

 

Przeczytaj: Beyoncé opublikowała wyjątkową ciążową sesję. Piosenkarce towarzyszyła jej córka Blue Ivy

 

POLECAMY: Od gwiazdki „Destiny's Child” do ikony popkultury… Beyonce kończy dziś 36 lat! EKSKLUZYWNE VIDEO

Źródło: Dawid Ziemba

Bliźniaki Beyonce warte miliony

 

Eksperci twierdzą, że na jakiejkolwiek działalności reklamowej dzieci Beyonce mogą zarobić miliony! Choć bliźnięta Beyonce mają zaledwie miesiąc, już mówi się, że mają ogromny potencjał marketingowy, który piosenkarka z pewnością doskonale wykorzysta. Według Bryna Sandersa, wiceprezesa działu wpływów marketingowych firmy Julius, zarobki Sir i Remi Carterów z łatwością mogłyby osiągnąć około 4 milionów dolarów na zaledwie jedną kampanię, a ich roczne zarobki na takiej reklamie byłyby podwójne!

Ta spektakularna liczba nie uwzględnia nawet pieniędzy, które niemowlęta mogłyby zarobić za samą sesję zdjęciową, która miałaby po prostu je pokazać. Również Blue Ivy sama w sobie jest reklamą. Córka Beyonce przyciąga uwagę nie tylko ze względu na podobieństwo do rodziców. Jej potencjał marketingowy zauważa się również w kontekście marek, jakich ubrania nosi. Najczęściej widujemy ją w ubraniach marki Gucci, która z  roku na rok dzięki Blue Ivy zyskuje coraz większą popularność.  Wartość Blue Ivy jako marki to aż 6 milionów dolarów rocznie (!).  Beyonce z pewnością nie zmarnuje takiego potencjału bliźniaków.


Przeczytaj także: Znane są już płeć i imiona bliźniąt Beyoncé i Jaya Z. Kto pomógł im podjąć decyzję?

 

Dzieci gwiazd i ich zarobki

Obecnie w czasach Internetu i social mediów gwiazdy dodatkowo zarabiają pieniądze na publikowaniu zdjęć w określonych markach lub z określonymi podpisami. Wszystko ma obecnie swoją cenę. Nic więc dziwnego, że postaci show-biznesu chętnie wykorzystują swój medialny potencjał.

Za jedne z pierwszych sprzedanych prasie zdjęć dzieci uważa się zdjęcie dziecka Angeliny Jolie i Brada Pitta, Shiloh Jolie-Pitt. Za zdjęcie Shiloh magazyn "People" zapłacił około 4 milionów dolarów. Dla porównania za pierwszą sesję zdjęciową córki Kim Kardashian zapłacono około 2 milionów dolarów.

Niezależnie od tego, czy Beyonce i Jay Z zdecydują się zarabiać na marce bliźniaków, noworodki już wzbudziły zainteresowanie reklamodawców. "Bliźnięta mają potencjał, by być najbardziej wpływowymi dziećmi sławnych postaci wszech czasów", ocenia Jo Piazza, autor książki "Gwiazdy. Jak sławni ludzie zarabiają pieniądze".

 

Polecamy także: Tańczy jak Beyonce, rapuje jak Jay Z. Blue Ivy idzie w ślady rodziców!

Czy Beyonce i Jay Z powinni wykorzystać potencjał marketingowy bliźniąt?